Social Media Marketing Piaseczno

FUNDAMENTY MARKETINGU INTERNETOWEGO (e-marketing) Warsztaty rozwoju biznesu w Social Media Marketing Dzisiejsze czasy wprowadzają spore zamieszanie w umysłach biznesmenów i menagerów. Jakie kroki postawić w celu wyróżnienia firmy wśród innych? Jak wyróżnić się na tle rynku w danej branży? Jakie kampanie i projekty warto realizować? Co wymaga zaangażowania, aby przyniosło nam satysfakcję? Czy Social Media w FB to jedyny portal, któremu warto się poświęcić? Czy istnieją inne ważne media społecznościowe, na które warto postawić? Odpowiedzi na te i szereg innych pytań możemy szukać w internecie, książkach, istnieje jednak ryzyko, że ich tam nie znajdziemy. Możliwe też, że przyjmiemy jakąś stałą i kierunek w biznesie, ale moda i trendy się zmienią i okaże się, że zewnętrzne podpowiedzi staną się nieaktualne. Gdzie zatem szukać wskazówek na nurtujące biznesmenów pytania o to, co jest fundamentem e-marketingu i wyznacza kierunek biznesu? Odpowiedzi są w zawarte w analizie przypadku, które wspólnie opracujemy. CELE WARSZTATU: Jak stworzyć skuteczną kampanię swojej firmy. Jak promować stronę www? Social Media Marketing Jakie miejsca dobre są na kampanię? Media społecznościowe Ile czasu i pieniędzy potrzeba na stworzenie bazy klientów? Mailing Stworzenie bezpiecznej i konstruktywnej przestrzeni internetowej, sprzyjającej zwróceniu uwagi na biznesowe reakcje, zachowania, nawyki. Poszerzenie świadomości na temat różnych wzorców e-marketingu obecnych w necie i otoczeniu biznesu. Nauczenie się posługiwania Analytics jako „wewnętrznym statystycznym miernikiem” do podejmowania decyzji. Rozwój świadomości i umiejętności czerpania z różnych źródeł płaszczyzny internetowej i różnych możliwości. Możliwość wspólnego poszukania odpowiedzi na powtarzające się pytanie o e-marketing i wzorce godne naśladowania. Zaplanowanie realizacji odkryć i wglądów z warsztatu w codziennym życiu biznesowym. PROGRAM: • Czym jest e-marketing? - dyskusja otwierająca warsztat na temat tego, czym wg nas jest e-marketing i jak z niego korzystamy. • Uniwersalna mapa e-marketingowych wzorców: - Analiza e-marketingowych wzorców, które poznaliśmy w kontakcie z biznesmenami, menagerami z naszego otoczenia. - Rozważania i decyzje na temat tego, które z wzorców są dla nas dobre i chcemy je wykorzystać. • Wewnętrzny statystyczny miernik – podstawowe zagadnienia jako drogowskaz w działaniu: - Mini wykład na temat podstaw analityki i jej roli. Dyskusja. - Ćwiczenie konkretnych przykładów wykorzystania Analytics jako „wewnętrznego statystycznego miernika”. • e-marketingowe źródła: - Google+, FB, linkedin, instagram i ich wykorzystanie, - e-marketingowe źródła i ich wpływ na relacje, które tworzymy z klientami i kontrahentami. • Mapa obszarów: - Rozrysujemy mapę poszczególnych osiągnięć i przeanalizujemy ją. - Podejmiemy decyzje, które pomogą nam zintegrować nasze dotychczasowe działania z nowo poznanymi i wzmocnią naszą „biznes e-marketing”. • Podsumowanie i zakończenie warsztatu. KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA: • Pogłębisz swoją wiedzę na temat nowoczesnych metod prowadzenia e-marketingu biznesowego. • Przyjrzysz się fundamentom i sposobom realizacji swojego pomysłu na e-marketing biznesowy. • Dostaniesz wiedzę, poznasz i poćwiczysz sposoby konstruktywnego podejścia do Social Media Marketingu. • Poszerzysz swoją świadomość na temat e-marketingu oraz sposobów prowadzenia i analizowania prac Social Media Marketingu, które jako biznesmen, menager pełnisz w koegzystencji firmy i w zgodzie z taktyką firmy, zaplanujesz działania w ramach każdej z nich. • Porozmawiasz z innymi biznesmenami i sprawdzisz, na ile Twoje pytania o e-marketing są wyjątkowe, a na ile podobne do pytań jakie stawiają sobie inni biznesmeni, menagerowie. • Doświadczysz pozytywnej energii w konstruktywnym działaniu i otoczeniu ludzi o podobnych potrzebach realizacji celów. • Będziesz mieć możliwość weryfikacji swoich przekonań na temat e-marketingu z innymi uczestnikami warsztatu. ADRESACI: Biznesmeni i menagerowie zainteresowani rozwojem własnej firmy. METODY: ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje moderowane, doświadczenia, burza mózgów, miniwykłady, prezentacja multimedialna. http://infotechinformationandtechnology.blogspot.com/2016/05/szkolenie-social-media-marketing.html

Komentarze

Skomentuj jako pierwszy.

Dodaj komentarz