FUNDAMENTY MARKETINGU INTERNETOWEGO (e-marketing) Warsztaty rozwoju biznesu w Social Media Marketing
Dzisiejsze czasy wprowadzają spore zamieszanie w umysłach biznesmenów i menagerów. Jakie kroki postawić w celu wyróżnienia firmy wśród innych? Jak wyróżnić się na tle rynku w danej branży? Jakie kampanie i projekty warto realizować? Co wymaga zaangażowania, aby przyniosło nam satysfakcję? Czy Social Media w FB to jedyny portal, któremu warto się poświęcić? Czy istnieją inne ważne media społecznościowe, na które warto postawić? Odpowiedzi na te i szereg innych pytań możemy szukać w internecie, książkach, istnieje jednak ryzyko, że ich tam nie znajdziemy. Możliwe też, że przyjmiemy jakąś stałą i kierunek w biznesie, ale moda i trendy się zmienią i okaże się, że zewnętrzne podpowiedzi staną się nieaktualne. Gdzie zatem szukać wskazówek na nurtujące biznesmenów pytania o to, co jest fundamentem e-marketingu i wyznacza kierunek biznesu? Odpowiedzi są w zawarte w analizie przypadku, które wspólnie opracujemy.
CELE WARSZTATU:
Jak stworzyć skuteczną kampanię swojej firmy.
Jak promować stronę www? Social Media Marketing
Jakie miejsca dobre są na kampanię? Media społecznościowe
Ile czasu i pieniędzy potrzeba na stworzenie bazy klientów? Mailing
Stworzenie bezpiecznej i konstruktywnej przestrzeni internetowej, sprzyjającej zwróceniu uwagi na biznesowe reakcje, zachowania, nawyki.
Poszerzenie świadomości na temat różnych wzorców e-marketingu obecnych w necie i otoczeniu biznesu.
Nauczenie się posługiwania Analytics jako „wewnętrznym statystycznym miernikiem” do podejmowania decyzji.
Rozwój świadomości i umiejętności czerpania z różnych źródeł płaszczyzny internetowej i różnych możliwości.
Możliwość wspólnego poszukania odpowiedzi na powtarzające się pytanie o e-marketing i wzorce godne naśladowania.
Zaplanowanie realizacji odkryć i wglądów z warsztatu w codziennym życiu biznesowym.
PROGRAM:
• Czym jest e-marketing? - dyskusja otwierająca warsztat na temat tego, czym wg nas jest e-marketing i jak z niego korzystamy.
• Uniwersalna mapa e-marketingowych wzorców: - Analiza e-marketingowych wzorców, które poznaliśmy w kontakcie z biznesmenami, menagerami z naszego otoczenia. - Rozważania i decyzje na temat tego, które z wzorców są dla nas dobre i chcemy je wykorzystać.
• Wewnętrzny statystyczny miernik – podstawowe zagadnienia jako drogowskaz w działaniu: - Mini wykład na temat podstaw analityki i jej roli. Dyskusja. - Ćwiczenie konkretnych przykładów wykorzystania Analytics jako „wewnętrznego statystycznego miernika”.
• e-marketingowe źródła: - Google+, FB, linkedin, instagram i ich wykorzystanie, - e-marketingowe źródła i ich wpływ na relacje, które tworzymy z klientami i kontrahentami.
• Mapa obszarów: - Rozrysujemy mapę poszczególnych osiągnięć i przeanalizujemy ją. - Podejmiemy decyzje, które pomogą nam zintegrować nasze dotychczasowe działania z nowo poznanymi i wzmocnią naszą „biznes e-marketing”.
• Podsumowanie i zakończenie warsztatu.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:
• Pogłębisz swoją wiedzę na temat nowoczesnych metod prowadzenia e-marketingu biznesowego.
• Przyjrzysz się fundamentom i sposobom realizacji swojego pomysłu na e-marketing biznesowy.
• Dostaniesz wiedzę, poznasz i poćwiczysz sposoby konstruktywnego podejścia do Social Media Marketingu.
• Poszerzysz swoją świadomość na temat e-marketingu oraz sposobów prowadzenia i analizowania prac Social Media Marketingu, które jako biznesmen, menager pełnisz w koegzystencji firmy i w zgodzie z taktyką firmy, zaplanujesz działania w ramach każdej z nich.
• Porozmawiasz z innymi biznesmenami i sprawdzisz, na ile Twoje pytania o e-marketing są wyjątkowe, a na ile podobne do pytań jakie stawiają sobie inni biznesmeni, menagerowie.
• Doświadczysz pozytywnej energii w konstruktywnym działaniu i otoczeniu ludzi o podobnych potrzebach realizacji celów.
• Będziesz mieć możliwość weryfikacji swoich przekonań na temat e-marketingu z innymi uczestnikami warsztatu.
ADRESACI:
Biznesmeni i menagerowie zainteresowani rozwojem własnej firmy.
METODY:
ćwiczenia indywidualne i grupowe, dyskusje moderowane, doświadczenia, burza mózgów, miniwykłady, prezentacja multimedialna.
http://infotechinformationandtechnology.blogspot.com/2016/05/szkolenie-social-media-marketing.html
Komentarze
Skomentuj jako pierwszy.